Комплексні консалтингові послуги для ФОПів/індивідуальних підприємців/
Бухгалтерський та юридичний супровід підприємців — наше особливе завдання! Ми надаємо широкий спектр послуг у сфері аутсорсингу бухгалтерії та юриспруденції для всіх видів діяльності індивідуальних підприємців в Україні.
Пакет Старт
первинне консультування;
допомога у отриманні ЕЦП;
підбір видів діяльності за КВЕД;
реєстрація в державних органах;
реєстрація платником єдиного податку;
реєстрація платником ПДВ;
отримання витягу платника ПДВ, платника єдиного податку;
«запуск» відповідних програм обліку (МеDOC, BAS Бухгалтерія, інші), отримання ЕЦП;
оформлення працівників (Повідомлення про прийняття на роботу), налаштування кадрового обліку;
Вартість послуг від 1500 грн.

Зміни
внесення змін у Державний реєстр;
внесення змін у статус ФОП (єдиний податок, загальна система, реєстрація платником ПДВ);
зміна прізвища;
зміна адреси реєстрації проживання;
оформлення трудових відносин з найманими працівниками (прийом, звільнення);
реєстрація РРО (ПРРО);
інші зміни;
Складання та подання будь-якої заяви – від 400 грн.

Рішення
виправлення помилок у звітності, формування та подання уточнюючих розрахунків, звіряння розрахунків по бюджетних рахунках та перекидка невірно перерахованих податків –
від 600 грн/звіт
відновлення обліку перед поданням звітності, формування та подання податкової звітності (річної, квартальної) звітності –
від 600 грн/місяць
послуги складання і подання податкової звітності, вибіркові бухгалтерські послуги за потребою – вартість за домовленістю.

Тимчасово не працюю
Розберемо всі питання, допоможемо визначитися на майбутнє. Для тих, хто постраждав від війни – безкоштовно. Остаточна вартість пакету послуг визначається після особистого спілкування і визначення обсягів роботи.

Пакет Бізнес
Професійне консультування з робочих питань до 30 хв – 500 грн.
Пакет послуг для діючих Підприємців (мікропідприємств) на загальній системі оподаткування, єдиному податку 1, 2, 3 групи;
Консультації, навчання, бухгалтерський та податковий облік, нарахування та контроль сплати податків, формування та подача податкової і статистичної звітності;
Можливе дистанційне обслуговування. Звітуємо через електронний кабінет платника податків, MEDok. Звітність та документи надсилаємо в електронному або паперовому вигляді;
СУПРОВОДЖЕННЯ МІКРОПІДПРИЄМСТВА (консультування + обробка первинних документів + облік доходів та витрат + податкова та статистична звітність + контроль сплати податків) – від 3000 грн/місяць.
Складання первинних документів + 50% вартості, визначеної для супроводження;
Облік заробітної плати та подання відповідної звітності – 500 грн/місяць від 1 найманого працівника (+ 250 грн за кожного наступного);
Формування кадрового обліку (накази, табелі обліку робочого часу) –200 грн/місяць за кожного працівника;
Складання та подання квартального або річного звіту – від 500 грн/звіт;
Остаточна вартість обслуговування – після особистого спілкування і визначення обсягу робіт. Ціни – в Договорі, перелік послуг – в рахунку на оплату, звіт про виконані роботи – в акті.
Я – власник справи
ЄДИНИЙ ПОДАТОК 1 ГРУПА (консультування + облік доходу + звітність+контроль сплати податків, електронна книга доходу) – від 200 грн/місяць; ЄДИНИЙ ПОДАТОК 2 ГРУПА (консультування + облік доходу + звітність+контроль сплати податків+ запуск та контроль РРО (ПРРО) заповнення електронної книги обліку доходів) – від 1000 грн/місяць; ЄДИНИЙ ПОДАТОК 3 ГРУПА(консультування + облік доходу + звітність+контроль сплати податків+ запуск та контроль РРО (ПРРО) +заповнення електронної книги обліку доходів) – від 2000 грн/місяць; ЗАГАЛЬНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ (консультування + облік доходів та витрат + звітність+контроль сплати податків + заповнення електронної книги обліку доходів та витрат) – від 2000 грн/місяць.
Тимчасове припинення діяльності
Мені потрібно:
звільнити працівників;
сплатити подати та подати необхідні звіти;
перейти з єдиного податку на загальну систему оподаткування, тимчасово «заснути»;
додаткові послуги;
Вартість від 500 грн.

Припинення діяльності
Мені потрібно:
звільнити працівників;
знятися з реєстрації в ЄДР та контролюючих органах;
подати ліквідаційні звіти;
пройти звіряння розрахунків із бюджетом та сплати податки;
звіряння з постачальниками та покупцями (замовниками);
закрити рахунки в банках;
додаткові послуги, обговорюються окремо;
Вартість від 2000 грн.

Бонус
Допоможемо:
у придбанні, встановленні
та запуску програм для забезпечення бізнес-процесів (облікові програми, програми
подання звітності та обліку);
в отриманні
електронних підписів (ЕЦП) безкоштовних та платних за цінами акредитованих
центрів в реєстрації та
запуску ПРРО;
Також поділимося
інформацією, де можна:
виготовити
печатки, отримати якісну
правову допомогу, замовити рекламу,
поліграфічну продукцію придбати
програмне забезпечення, отримати послуги
з технічного обслуговування бізнес-процесів.
Інформація –
безкоштовна, вартість наданих нами послуг – в залежності від обсягів робіт.
Це не просто цифри
25+ років
Досвіду
1500+
Задоволених клієнтів
300+
Судових справ